صمد احمدی
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین القتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
گمان نکنید کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و از جانب پروردگارشان روزی می خورند
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار دار
با درود و سلام به پیشگاه حضرت مهدی امام زمان ارواحنا فدا و نایب بر حقش امام امت خمینی بت شکن و با درود بر تمامی شهدای راه اسلام و تمامی ملت شهید پرور حزب الله که در خط امام بزرگوارشان می باشند. حمد و سپاس خدای تبارک و تعالی را که بر بنده حقیر خود منت نهاد و بنده حقیر خود را مورد لطف و کرم خود قرار داد تا سعادت پیدا کنم روانه جبهه های حق علیه باطل شوم تا بتوانم با این رزمندگان سلحشور این قهرمانان که امام امت بر آنها افتخار می کند همگام شوم پا بر پای آنها به پیش برویم تا بتوانیم دشمن زبون این نوکران سرسپرده و خود فروخته آمریکا را در زباله دان تاریخ بریزیم. درود بر تمامی آنها که قهرمانانه دشمن را رسوا کرده و از خاک عزیز اسلام بیرون راندند. درود بر ملت قهرمان و شهید پرور که همیشه با رهنمودهای پیامبرگونه امام بزرگوار پشت ابر جنایتکاران را به خاک مالیده و در صحنه حضور پیدا می کنند و با وحدت کلمه و پشتیبانی خود پوزه ابرقدرتها آمریکا و شوروی و منافقین داخلی وابسته به آنها را به خاک می مالند درود بر یک همچنین ملتی که این قدر فداکاری می کنند در راه اسلام. و درود بر یک همچنین رهبری که چنین ملتی تربیت کرده است. و حکومت عدل اسلام برقرار کرده است سپاس خدایی را که این نعمت الهی امام را بر ما ارزانی داشت. ملت قهرمان تاریخ صدر اسلام را مطالعه کنید می فهمید که هر نعمتی را خداوند متعال آن را از آنها می گرفت و باید عبرت بگیرید و قدر این نعمت الهی امام را که خداوند بر ما منت نهاده و آن را ارزانی داشته بدانید و پیام خون شهیدان اطاعت از امام است ملت شهید پرور به ضد انقلاب بفهمانید که من خودم راه خودم را شناختم و به جبهه های حق علیه باطل آمدم این راه را آگاهانه انتخاب کردم حمد و سپاس خدائی را که مرا هدایت کرد تا توانستم اسلام واقعی را بشناسم و به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) لبیک گفته و به ندای نایب او هم لبیک گفته و سعادت هم نصیب بنده حقیر شد. و به جبهه حق راه یافتم و به آرزوی خود رسیدم.
ملت قهرمان به ضد انقلاب بگوئید که شهادت من آن کور دلان را رسواتر خواهد کرد و ای کاش هزار جان است که پیرو خط ولایت فقیه باشید اطاعت از امام و پشتیبانی از روحانیت مبارز و در راس آن ها یاوران امام را فراموش نکنید .
نماز جمعه ها را باشکوه تر بر پا دارید دشمن زبون از وحدت شما خوف عجیبی در دل دارد و از ملت حزب الله پیرو خط امام می ترسند و از روحانیت وحشت دارند. ای کاش در مبارزه با اسرائیل بودم و با فتح و پیروزی بیت المقدس به امامت رهبر کبیر انقلاب نماز جمعه را بر پا می کردیم. پیام شهیدان اطاعت از امام و مبارزه با فساد و ظلم تا آخرین قطره علیه جنایت کاران که در راس آن ها آمریکا و شوروی قرار دارد می باشد. به امید پیروزی علیه کفر جهانی به رهبری امام خمینی تا ظهور مهدی
برادران سپاه ای با وفاترین یاران امام مرا حلال کنید و قدر همدیگر را بدانید و با هم صمیمی باشید
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاه