بسمه تعالي

 وصيتنامه شهيد محسن تقي زاده

با درود به يگانه عدالت گستر جهان مهدي موعود(ع) كسي كه جهان زير ستم در ظهور او ثانيه شما ري ميكند و با سلام بر نائب بر حقش رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت آيت الله امام خميني و با سلام بر تمامي شهيدان از هابيل گرفته تا سردار شهيدان امام حسين (ع) و تا شهداي انقلاب اسلامي ايران بخصوص شهداي هفتم تير و شهداي دفتر نخست وزيري و با سلام به معلمان اخلاق شهداي محراب اين امام جمعه­هايي كه مانند پتك بودند بر سر منافقين از خدا بيخبر اينك كه ما سعادت پيدا كرديم كه عازم كربلاي نويني در عصر خود باشيم تا لبيكي به فرموده امام كه ميفرمايد هل من ناصر ينصرني گفته باشيم من كه در اين دنياي فاني غير از چند قطره خوني ناقابل تحفه ارزنده اي ندارم كه به پيشگاه خداي تبارك و تعالي ارزاني دارم .

چه خوب است كه اين قطره خون در كربلاي عصر ما في سبيل الله ريخته شود شايد اين چند قطره خون آلوده بر گناهانمان خط بطلاني بر اعمال واگذار ناپسندانه­اي كه در حال حيات از من عاصي سرزده است . بنا به وظيفه كه هر مسلماني بايد وصيتنامه خود را بنويسد به يگانگي خداوند تبارك و تعالي اعتراف  ميكنم كه خدا يكيست و شريكي ندارد و براي راهنمائي ما هزار پيامبر فرستاده كه اولين آنها حضرت آدم و آخرين آنها حضرت محمد(ص) است و بعد از آنها دوازده امام جانشين آنها است كه اولين آنها و آخري آنها حضرت مهدي (عج) صاحب زمان است و كتاب آسماني كه خداوند فرستاده قران كريم است . عالمي وجود دارد كه همه به اعمال خوب وبدشان ميرسند.

برادران و خواهرانم من وصيتي با شما دارم كه امام امت حضرت آيت الله خميني را تنها نگذاريد اگراين نائب امام زمان (عج)را تنها گذاشتيد بدانيد كه محمد (ص)رادرجنگ احد علي (ع) را در جنگ صفين و حسين (ع) را در كربلا تنها گذاشتيد اگر امام را تنها گذاشتيد بدانيد با خوارج و معاويه محشور ميشويد اين حسين (ع) و محمد (ص) و علي (ع) زمان را تنها نگذاريد.

اي جوانان عزيز مبادا در رختخواب ذلت بميريد كه علي (ع) در محراب و حسين (ع) با لب تشنه در روز عاشورا به خاطر خدا شهيد شد اگر ميخواهيد در مقام عظمت شما خللي وارد نشود هيچگاه زبان به اعتراض نگشائيد و آنچه  را كه از قدر و منزلت الهي شما ميكاهد بزبان نياوريد ، مادران عزيز مبادا از رفتن جوانهايتان به جبهه جلو گيري كنيد كه فردا جواب زينب (س) را چه ميتوانيد بدهيد كه متحمل ۷۲ تن شهيد مثل خاندان    و هب جوانانتان را به جبهه هاي جنگ بفرستيد وحتي جسد او را هم تحويل نگيريد مادر وهب فرمود جواني را كه در راه خدا داده ام پس نميگيرم برادران استغفار و دعاراازيادنبريدكه بهترين درمانهابراي تسكين دردها ست و هميشه ياد خدا باشيد و در راه او قدم برداريد هرگز دشمنان بين شما تفرقه نيندازند و شما را از روحانيت  متعهد جدا نسازند اگر چنين شد اولين روز بدبختي مسلمانان شروع مي­شود هر روز سواري ابر قدرتها ست . قدمهايتان را در جبهه ثابت نگهداريد .سلام مرا به امام امت برسانيد و بگوئيد تا آخرين قطره خونم سنگر اسلام را ترك نخواهم كرد. خواهرم حجاب تو سنگر غرق بخون من است پس سعي كن از سنگر غرق بخون برادرت حفاظت كني ، سنگر حجاب مستحكمترين سنگرهاست كه ميتوان اجانب را به نابودي كشاند. پدر و مادر اميدوارم كه مراحلال كنيد چون من ميدانم فرزند خوبي براي شما نبوده ام اميدوارم كه در آن دنيا براي شما كاري كنم برادران و خواهرانم و تمام فاميل اميدوارم كه همه مرا حلال كنيد چون برادر خوبي براي شما نبودم پدر ومادر هركس آرزوئي دارد و من هم آرزو دارم كه در آخرين دقايق كه روي زمين هستم دست پر از مهرتان را بر تنم احساس كنم.

آرزو دارم پدر و مادر شما مرا به خاك بسپاريد مادرم چادرت را مانند زينب به كمر ببند و شما پدر آستينهايت را بالابزن با مادر دوتائي مرا به خاك بسپاريد عكس بزرگي از امام به تابوتم بزنيد و عكس كوچك مرا در گوشه آن ، تا منافقين بفهمند كه من در راه حفظ ولايت فقيه شهيد شده­ام بر بالا ي قبرم يك قرآن بگذاريد تا مردم بدانند كه من در راه حفظ قرآن شهيد شده ام با پولهايم يك سال نماز و روزه بگيريد و ما بقي را بزيارت خانه خدا برويد ، از همه براي من حلاليت بطلبيد از حامدخودتان محافظت كنيد گريه بكنيد اما در خفا برادران عزيز من از شما تقاضا دارم كه از پدرم و مادرم خوب مواظبت كنيد چون تمام نگرانيها يم فقط يراي آنهاست.

اميدوارم كه بتوانم در آن دنيا دين برادري را اداء نمايم در اين دنيا كه نتوانستم شما برادرانم و خواهرانم و پدر و مادرم را همانقدر كه شهادت را دوست دارم شما را هم همان اندازه دوست ميدارم ، سعي كنيد كه با هم خوب باشيد . دوست دارم كه نيمي از تنم در راه قدس و نيمي ديگر در راه كربلا تكه تكه شود.

خدايا تو شاهد باش كه من دينم را به محمد (ص) و آل او قرآن و اسلام اداء ميكنم.

نماز جمعه  را فراموش نكنيد . دعا بجان امام را فراموش نكنيد .

دلم  خواهد كه بهر حفظ قرآن                                        تن صد پاره سنگر بميرم

دلم خواهد كه در وقت شهادت                                      سرم را در دامن مهدي ببينم