وصیت نامه شهید رجبعلی تاری
به گزارش نوید شاهد استان قم، شهید رجبعلی تاری فرزند علی اصغر در سال ۱۳۳۹ در همدان چشم به جهان گشود. او در تاریخ ۲۷/۴/۶۱ در حمله رمضان در منطقه پاسگاه زید در حین حمله مفقود شده و پیکر مطهرش پس از ۱۳ سال در منطقه یاد شده کشف و در مورخه ۹/۷/۷۴ طی مراسم باشکوهی تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم به خاک سپرده شد.
بسم الله الرحمن الرحیم
حمد و ستایش برای پروردگار عالم و درود و سلام به پیامبران عظام و ائمه طاهرین علیه السلام و درود بر رهبر انقلاب و ملت شهید پرور ایران.
اینجانب اولا از دوستان و آشنایان و بستگان تقضا دارم که اگر تعدی و یا تجاوزی از این حقیر شنیدند، مرا ببخشند که ان شاءالله خدا هم از آنها می گذرد.
ثانیا اینجانب که با لطف الهی و توجهات امام زمان علیه السلام برای جبهه جهت جنگ با باطل اعزام شدم، از شما مردم ایران عاجزانه تقاضامندم که به فرموده رهبر که همان فرموده امام زمان (ع) که در نتیجه فرموده خداست، مو به مو عمل کنید و همیشه گوش به فرموده آن بزرگوار باشید که سعادت دنیا و آخرت جز در راه و خط آن رهبر نیست. لذا اگر بخواهید احترام خون شهدا را گرامی بدارید، گرامی داشتن خون آنها به اینست که آنچه که نمایندگان اسلام و قرآن می گویند عمل کنید و غیر از آن خط راه باطل است. چون ما دو راه بیشتر نداریم؛ حق یا باطل. حق که در خط امام بودن است در حذف خط رهبر است.
از این نظر از آنها پیروی کنید و در این راه تا دم آخر و تا آخر خونتان ایستادگی کنید. چنانچه امامان ما این کار را کردند که در این رابطه رهبر اصلی و بزرگوار امام حسین (ع) نه تنها سرش را داد بلکه اهل بیتش که در میان آنها حتی اکبر جوانش را در راه خدا داد و با پیروی کردن آنها پوزه دشمنان اسلام را به خاک مالید.
از خانواده عزیز مخصوصا مادر می خواهم که برایم ناراحت نباشد و افتخار کنند که از خانواده آنها کسی را تربیت کردند که در راه خدا شمشیر زد و کشته شد.
ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بانّ لهم الجنة
کسی که ایمان آورده و مال و جانش را در راه خدا انفاق می کند و خریدارش خدا می باشد که در عوض آن بهشتی را متضمن می باشد و اگر می خواهید حافظ خون شهدا و دنباله رو پیامبران و ائمه (ع) و معتقد ولایت فقیه باشید، جوانهایتان را به جبهه اعزام کنید و در اجتماعات شرکت نمایید.