بسمه تعالی

شهید حبیب بابایی قراداغلو

فرزند: قنبر علی

متولد: ۱۰/۰۳/۱۳۵۰

تحصیلات:

شغل:

شهادت: ۱۳۶۶

آدرس مزار:

كدشناسايى :۱۰۹۲۹۴۳
كدبايگانى :۲۴۸۵ ۶۶
نام :حبيب
نام خانوادگى :بابايى
نام پدر :قنبرعلى
تاريخ‌تولد :۱۰/۰۳/۱۳۵۰
ش.ش :۶۸۸
محل‌صدورشناسنامه :اهر
تاريخ شهادت :۰۹/۱۱/۶۶
نوع حادثه :حوادث‌مربوطبه‌جنگ‌تحميلى
شرح حادثه :حوادث ناشى ازدرگيرى مستقيم بادشمن-توسطدشمن‌درجبهه
استان :بنيادشهيداستان‌قم
شهر :اداره‌بنيادشهيدقم
وصيت‌نامه :««بسم الله الرحمن الرحيم »»وصيت نامه شهيد: حبيب بابايى
كد شناساى :۱۰۹۲۹۴۳
انا لله و انا اليه راجعون(بقره ۱۵۶)
همه از خداييم و بسوى خدا باز خواهيم گشت
مرگ شما را فرا خواهد گرفت گر چه در كاخهاى بسيار بزرگ باشيد يا اگر در قعر درياها .
با سلام بر كليه عزيزان رزمنده از جان گذشته اى كه جان خود را در راه به انجام رسيدن اهداف امام امتشان در جبهه هاى نبرد حق عليه باطل فدا مى كنند هم اكنون كه حمله اى در پيش است من در اين شب سياه و تاريك چيزى در مقابل خودم نمى‌بينم كه دست از پا نمى‌شناسم زيرا گمان مى كنم در اين حمله من به معبود خويش نزديكتر شده ام و امكان دارد لياقت ديدار سردار شهيدان حسين ابن على را داشته باشم و در اين حال مى خواهم چند كلمه‌اى به يادگار برايتان بنويسم .
اول از پدر پير عزيزم شروع مى كنم اى پدر عزيز دستهايت را ازدور مى بوسم و از شما مى خواهم كه مرا حلال كنيد زير ا شما زحمت زيادى كشيديد اى مادر عزيز كه چون حضرت زينب صبر و استقامت دارى مى خواهم كه همچنين صبور باشى و از اينكه صبر شهادت را بجا آورى و سيه نپوشى كه دشمن شاد شود .
و از برادران كوچكم مى خواهم كه با درس خواندن خود مشت محكمى بر دهان دشمن بزنيد و در آينده بتوانيد مهندسانى قابل شويد كه ايران را آباد كنيد و از خواهران عزيزم مى خواهم كه حجاب خود را حفظ كنند و نگهدار آن باشند تا بتوانند كار خود را از پيش ببريد .
و از ملت شريف ايران مى خواهم كه پا به پاى امتشان باشند و هيچ زمانى و در هيچ برهه‌اى از زمان جبهه ها را خالى نگذارند كه دشمن بتواند به پيروزى برسد .
خداوندا از تو مى خواهم كه لياقت شهيد شدن و پيوستن به ديگر شهداى كربلا را نصيبم گردانى و گناهانم را بخشيده و با روى سپيد به زيارت سالار شهيدان بروم
««والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته »» ««رمضان ۶۱ حبيب بابايى »»