چگونه از رستگاران باشیم؟
پاسخ در کلام شهید
افتخار بر شهدا که مثل شمع می سوزند و روشنی به مسلمانان جهان می دهند و راه روشن دفاع کردن از مکتب شهادت و اسلام را واقعا به ما یاد دادند و راه مقدسی که راه حسین علیه السلام بود برگزیدندو اسلام را زنده کردند چه خوب درس شهادت را از امام حسین(ع) آموختند ما هم باید افتخار کنیم و راه آنان را سرمشق خود قرار دهیم. آنان که در نهایت به آرزوی مقدس خویش رسیدند.
سلام بر بسیجیان عزیز! این مرغان آشته به خون که این گونه حماسه می آفرینند و از اسلام و کشور اسلامی خود دفاع می کنند. چه خوب وظیفه ی خود را شناختند و به آن عمل کردند و به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان (امام خمینی) لبیک گفتند و به پیش تاختند و از مملکت خویش دفاع کردند.
پروردگارا! تو را قسم می دهم به مظلومیت حسین(ع) و مقربان درگاهت همچون بسیجیان عزیز، این بنده ی حقیر را با اینان محشور گردان.
ای مردم! ای برادران! بیاییم یک تصمیم کارساز واقعی بگیریم. یعنی: از این شجاعان خداجوی درس بگیریم و راهی که ائمه سلام الله علیهم اجمعین و اولیا الله رفتند انتخاب کنیم و ادامه دهیم و همچنین هدفی را که آنان داشتند برای خویش تعیین نماییم تا از رستگاران باشیم.
اما خواهرانم! از شما یک چیزی می خواهم و آن این که در ضمن طلب حلالیت، حجاب خود را حفظ کنید و این پیام حضرت زهرا (س) را عمل کرده و من امیدوارم با حجاب خودتان به سهم خود ضربه ی محکمی را به دشمنان اسلام بزنید.
بنیاد شهید انقلاب اسلامی منطقه ۲
کارشناسی پژوهش و تحقیق