بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب محمرضا ابراهیمی در صورتی که خداوند لیاقت داد و به شهادت رسیدم که اولاً مردم عزیز پشتیبانی خود را از این نظام و کشور اسلامی و امام امت ادامه دهند و پدر و مادر از شما حلالیت می طلبم و امیدوارم که خداوند به شما صبر دهد و برادران عزیزم امیدوارم که با جدیت به تحصیل خود ادامه دهید تا ان شاءالله در آینده شما گردانندگان این نظام مقدس باشید و اما خواهران عزیز همان گونه که الان حجاب را رعایت می کنید در آینده نیز زینب وار باشید و فرزندانی صالح و خدمتگذار به جامعه اسلامی تحویل دهید.
دوستان عزیزم از شما حلالیت می طلبم و امیدوارم که در زندگیتان موفق باشید
محمدرضا ابراهیمی
۷/۵/۶۷

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود بیکران بر منجی عالم بشریت و نائب بر حقش امام امت خمینی بت شکن. وصیت نامه خود را شروع می کنم به نام خدا، خدایی که آفریدگار جهان و جهانیان به نام خدایی که دانا و تواناست و به نام خدایی که همه چیز از اوست و همه به سوی او باز می گردند اولاً از پدر و مادر گرامیم حلالیت می طلبم ثانیاً پشتیبانی خود را از این انقلاب ادامه دهند. ثالثاً از شما تشکر می کنم که مشوق و مربی ام بوده اید ای مادر عزیزم تو که با تمام سختی ها و مصائب مرا تا اینجا رساندی بالاخره وقت آن رسیده که امانتی را که از طرف خدا پیش شما سپرده شده بود بازگردانید.
از شما می خواهم که مرا ببخشید و ای برادران عزیزم از شما می خواهم که مرا ببخشید و حلالم کنید.
برادرانم در سنگر علم با تمام جدیت درس بخوانید چرا که فردا امورات این مملکت اسلامی بر عهده شماست این مملکتی که با خون هزاران شهید رنگین شده است و شما خواهران گرامی از شما می خواهم که مرا حلال کنید و در تحصیل و حفظ حجاب کوشا باشید و ای دوستان و هم کلاسی هایم از شما طلب بخشش دارم و شما نیز در تحصیل علم کوشا باشید و از وقت خود کمال استفاده را بکنید و بدین وسیله از شما معلمان عزیزم تقدیر و تشکر می کنم امیدوارم که مرا حلال کنید.
و ای امت شهید پرور حضور در صحنه را به خصوص در نماز جمعه و راهپیمایی ها نشان دهید و مبادا امام عزیز را تنها گذاشته تا بار دیگر ایادی استکبار بر مملکت ما حکومت کنند وگرنه در قیامت باید جوابگوی خون هزاران شهید باشید
و ای اقوام و اقارب از شما می خواهم چنانچه در حق شما کوتاهی کردم مرا ببخشید و حلالم کنید.
اما مسائل شرعیه
۱ـ ۲۰ روز روزه
۲ـ ۱۰ هزار تومان کفاره
۳ـ یکسال و نیم روزه
خداوند محافظ و ناصرتان باد
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
مورخ ۲۷/۴/۶۵
مصادف با عملیات کربلای یک
محمدرضا ابراهیمی