محسن ابراهیمی
بسمه تعالی
می دانم که آرزوی کربلا بر دلم می ماند ولی از شما می خواهم که به کربلا بروید و سلام مرا به حسین (ع) و یارانش برسانید .
بنام الله یاری دهنده تمام بندگان خالصش بنام او که هر چیزی چه در این دنیا و چه در آن دنیا در اختیار اوست درود بر تمام انبیا بخصوص رسول اکرم (ص) پرورش دهنده بشریت معلم انسان ساز نجات دهنده انسان از بند جاهلیت و گمراهی و درود به وارثین بر حق ائمه اطهار که به انسان طرق زندگی کردن را آموختند و درود بر ولی عصر ارواحنا له الفداء که منتظران او در انتظارند تا با ظهورش تمام بساط ظلم و استکبار را درهم شکند و دنیا را از ظلمت نجات دهند و با سلام و درود بیکران بر نایب بر حقش که با قیام خود ما را از گمراهی و بدبختی نجات داد و امید است که با رهبریت ایشان اسلام این دین مقدس را به کلیه جهان ابلاغ کنیم.
خداوندا، از تو سپاسگذاریم که به بهترین راه را برای برای رساندن به خودت نشانم دادی و همه ظواهر دنیا و هرچه را که در آنست وسیله ای قرار دادی تا من بهتر بتوانیم بسویت گام بردارم.
سپس خدای را که که مرا شیفتهدنیای فانی نکرد چرا که امام صادق (ع) می فرماید:این دنیا همانند آب شور شور دریائی است که هر تشنه ای از آن ، بیاشامد بر تشنگی اش افزوده می شود.
خدایا مرا در یاری کردن قرآن و دین اسلام یاریم کن و جان ناقابلی دارم و آنرا در راه تو فدا خواهم کرد باشد که از این راه خدمتی به اسلام کرده باشم.
پروردگار ، جان ناچیز مرا بگیر و بر لحظه لحظه های عمر با ارزش امام بزرگمان بیفزای و تا زمان ظهور عصاره خلقت حجة بن الحسن آخرین ذخیره الهی و به امانت و وراثت رسیدن مسلمین و مستضعفین جهان رهبر عالیقدر ما را محفوظ بدار پروردگارا، دراین نوانستنم آنطوری که تو میخواستی عبادتت کنم پس مرگم را چنان قرار بده که بدینوسیله گناهانم آمرزیده شود.
باالها، از تو می خواهم که در هنگام شهادت تشنه باشم و جنازه ام و جنازه ام از عبور مهدی هوا عطر آگین شود و چنان شهادتی نسیبم بگردان که بدون غسل و کفن و همرا با لباس رزم به خاک سپرده شوم تا در روز محشر با شهدای کربلا محشور شده باشم اکنون چند سخنی بهعنوان وصیت ذکر میکنم .
۱-امام، این ابر مرد قرن ، این جانشین بر حق امام زمان را تنها نگذارید و لحظه ای از پشتیبانی او غفلت نورزید با اتکاء به خدواند و بوسیله رهبری پیامبر گونه ایشان انقلاب را به پیش ببرید و به دست صاحب اصلیش حجة بن الحسن العسگری بسپارید .
۲-اطاعت از امام خمینی بمنزله اطاعت امام عصر (عج) است و هرکس از وی اطاعت نکنند از امام عصرش اطاعت نکرده.
۳-پدرو مادر عزیزم می دانم که از دست دادن فرزندی برای شما مشکل است لیکن باید در راه خدا همه این دردها و مشقتها را با آغوش باز پذیرا باشید بخدا قسم مطئمن باشید که خون من و دیگر شهداء هدر نخواهد رفت من درراهی قدم گذاشتم که بهترین طریق زندگی می باشد فقط دعایتان این باشد که خدایا این قربانی را از قبول بفرما همچون کوه استوار باشید قامتتان را باز کنید و زینب وار فریاد بزنید و به جهانیان ثابت کنید، که روزی خون این شهدا، کاخها زر و و زور و مستضعفین و بندگان صالح خدا وارث زمین خواهند شد.
۴-برادران عزیزم عاشقان الله یکایک رفتند و همه به معشوقشان رسیدند اما من واماندم و کاروان حسین حرکت کرد و من در عقب این قافله نتوانستم خود را برسانم اما الان رفته ام تا بلکه ببینم می توانم خودم را برسانم و به معبود بپیوندم یا نه.
توصیه اکید من این است که شما سعی کنید خودتان را به این کاروان که آخرش لقاء الله می باشد برسانید و اگر در این راه قدم برنداشتید پشیمانی و افسوس زیادی دارد کارهائی که انجام می دهید فقط برای رضای خدا باشد و در هر کارتان رضایت خدا در نظر بگیرید برادران حزب الله بشتابید و به سوی این جبهه ها به خدا قسم هر کس در این دانشگاه الهی شرکن نکند به زودی پشیمان خواهد شد.
۵- و اما شما خواهرانم بیاد دارید که پس از به شهادت رسیدن حسین(ع) سرور شهیدان خواهر او را به اسرات گرفتند ولی با آن اسیری و مشقات زیاد باز مجلس یزید را به لرزه درآورد و می دانید که زینب چه خوب راه برادرش را ادامه داد و نگذاشت که جنازه ام حاضر شوند چرا که آمگاه روح من در عذاب می باشد.
والسلام
محسن ابراهیمی