نام شهید: علی

نام خانوادگی: لطف علی زاده

نام پدر:حسن

تاریخ تولد:۰۱/۰۱/۱۳۴۵

تاریخ شهادت: ۱۰/۰۴/۱۳۶۵

وصیتنامه شهید:

والذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا

و كسانى كه در راه ما جهاد مى‌كنند ما راههاى هدايت را نشانشان مى‌دهيم (قرآن كريم )

در مسلخ عشق جز نكو را نكشند

                            روبه‌صفتان زشت‌خو را نكشند

با درود و سلام بر پيامبر اكرم (ص) و ائمه طاهرين و با سلام بر امام زمان (عج) يگانه منجى عالم بشريت و درهم كوبنده ستمگران و اميد رزمندگان و نايب امام زمان (عج) امام خمينى و با سلام و درود بر شهيدان راه حق كه با خون خود درخت تنومند اسلام و انقلاب را آبيارى كردند و به نداى هل من ناصر حسينى حسين زمان لبيك گفتند و با درود و سلام بر راهيان نور و زاهدان شب و شيران روز و به اميد صبر انقلابى به خانواده شهدا و مجروحين جنگ و با سلام و درود بر ملت شهيدپرور و شجاع و دلير ايران ملتى كه با اين همه شهيد باز با قامتى به بلنداى آفتاب ايستاده است و چون كوه خم به ابرو نمى‌آورد . ملتى كه واقعا رسالت زينب را به عهده گرفته است و چه خوب از عهده اين مسئوليت بر مى‌آيد .

اين جانب على لطفعلى‌زاده اينك وصيت‌نامه خود را آغاز مى‌كنم:

به نام خدا به ياد حسين (ع) چرا كه ما در عاشورا مى‌جنگيم و در كربلا حضور داريم رزم حسين عليه يزيد الگو و سرمشق ماست . همان گونه كه او در آفتاب سوزان در چكاچك شمشيرها و نيزه‌ها مى‌جنگيد ما نيز در ميان خون و آتش و سفير گلوله‌هاى يزيديان پيكار مى‌كنيم .

بنويس اى قلم ، بنويس تا در تاريخ ثبت شود و تو اى تاريخ آن را در خود جاى ده و آنچه حق است ضبط كن كه اگر تو نيز حق را انكار كنى روزى رسوا خواهى شد بنويسيد و ضبط كنيد و احوال زاهدان شب و شيران روز را بنويس اينان بدون پشتيبانى از هيچ قدرتى با همه قدرتهاى پوشالى و استعمارگر به نبرد برخاستند و جز توكل به قدرت لا يزال الهى هيچ وابستگى و پيوستگى ندارند .

و آن رزمندگان دليرى كه با حملات پى‌درپى خود، جنگ را به پيروزى نهايى نزديك كردند ولى اين را بدانيد كه پيروزيهاى بزرگ به هيمن سادگى به دست نيامده است بلكه خونهاى زيادى در اين راه مقدس ريخته شده است .

پس ما بايد تداوم‌بخش راه شهدا باشيم من به سهم خودم توفيق نصيبم شد و به جبهه آمدم و تا آخرين قطره خونم در راه اسلام و قرآن فداكارى مى‌كنم و اميدوارم كه براى رضاى خدا باشد

ملت ايران راه سعادت و خوشبختى در اين دنيا و در آن دنيا تنها راه اسلام است و ما بايد راه و روش زندگيمان را با اسلام وفق دهيم و فرامين الهى را انجام دهيم .

و هميشه در صحنه حاضر باشيد و گوش به فرمان ماه جماران بنهيد تا رستگار شويد .

پدر  و مادر عزيزم اين وصيتنامه را به اميد اينكه توفيق شهادت نصيبم شود نوشتم و به اميد اينكه براى شما فرزند صالحى و نيكويى بوده باشم و از شما حلاليت مى‌طلبم و از شما مى‌خواهم بعد از شهادتم بى‌تابى نكنيد و خوشحال باشيد زيرا كه من پيروز شدم و به آرزوى خودم رسيدم و اين بر عهده دوستانم است كه راهم را ادامه دهند . پدر و مادر جان هر موقع به ياد من افتاديد و خواستيد گريه كنيد در آن لحظه به فكر حسين (ع) باشيد كه در آن زمان با كافران و ستمگران براى برپايى اسلام و آزادى تمام مسلمانان از زير سلطه يزيد چگونه جان فرزندان خود را تقديم حق تعالى نمودند پدر و مادر عزيزم ! مگر از هزاران شهيدى كه در راه خدا به خون غلطيتند شدند برتر و والاترم ؟

پس براى من هيچ ناراحتى به خود راه ندهيد و شاد و پيروز باشيد و انشاءالله خدا به شما صبر جزيل عطا كند .