وصیت نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام بر رهبر انقلاب درود بيكران بر پدر و مادر همسرهاي شهيد از دست داده از خداوند متعال خواهانم كه به شما عزيزان صبر و توفيق و اجر بيكران عنايت بفرمايد.

پدر عزيزم درود خداوند بر شما باد كه توانسته­ايد با تربيت كردم اصول اخلاقي و ديني و بعد ايثار كردن در راه خدا فرزندانت را به جبهه­هاي نبرد بفرستي تا بر عليه ظلم و زور و كفر بجنگند.

مادر مهربان و خوبم لطف و محبتت را از ياد نمي­برم و اين را مي­دانم كه جوابگوي خوبي­هاي تو نبودم اميدوارم كه مرا ببخشيد مادر بايد خوشحال باشي كه توانستي سربازي آموزش دهي تا بر عليه استكبار بجنگد از خداي بزرگ خواستارم كه به تمام مادراني كه عزيزانشان را فداي اسلام كردند لطف و محبت و كرمش را نسبت به شما ايثارگران كم نكند و تو اي همسر عزيزم بايد بداني كه مسئوليت سنگيني بر دوش­ات است از شما مي­خواهم به خودت ياس و نوميدي راه ندهي و نشان بدهي كه خودت ادامه دهنده راه شهدايي بايد با عمل­ات صحبت­هايت نشان بدهي كه معناي زندگي كردن در راه خدا چگونه است زينب­وار عمل كني. مادر با شما هم هستم نشان بده كه مادر شهيد بودن يعني چه. همسر خوبم اگر از من براي شما فرزندي خداوند عطا كرد راه و روش حسين(ع) را به او بياموز به او بگوييد حتي بر تمام دوستان و آشنايان بفهمانيد كه زندگي شكم و زيرشكم نيست در نماز جماعت­ها و نماز جمعه­ها شركت كنيد و از ستايش و نيايش پروردگار كوتاهي نكنيد تا مشتي بر دهان امپرياليسم باشد تا خداودن شما را توفيق طويل مرحمت بفرمايد. پدر، مادر، همسر عزيزم و شما خواهران و برادران خوبم بايد دركر كرده باشيد كه بازگشت يكايك تا به سوي خداي متقال و دانا است پس چه بهتر در راه او به سوي او برويم از تو برادر مي­خواهم تا جان در بدن داري نگذاري شخصي و يا حتّي كشوري به مملكت اسلامي ما تعدّي نمايد بايد كه پوشتش را همانند عراق به خاك بمالي از شما تقاضا دارم برادران و خواهران دانايم و شما رؤساي مملكت نگذاريد كه خون شهدا پايمال شود دنبال رو و پيرو خط امام باشيد تا مي­توانيد در پشرفت اسلامي كردن ارتش كوشش كنيد و شما كه در رأس كل ارتش و يگان­هاي ارتش قرار داريد تا مي­توانيد بيشتر از اينها به سوي خدا بياييد و در راه خدا گام برداريد نكند شيطان گولتان بزند تو را به خدا خون شهداي عزيزمان را پايمال نكنيد دور ماديات را قلم بزنيد و فكر كنيد كه چطور شد آنها رفتند به سوي خدا ولي ا هنوز در اينجا مانده­ايم. راه و روش سرور شهيدان را بپيماييد خداوند توفيق هر چه بيشتر خدمتگذاري خودش را به ما عنايت بفرمايد. انشاءالله

خانواده خوبم تا مي­توانيد مطالعه كنيد تا بتوانيد ديگران را به سوي خدا سوق دهيد در مورد مقدار پس­اندازي كه دارم هر طور كه صلاح مي­دانيد در راه خدا خرج كنيد و راضي نيستم كه شخصي از شما برايم گويه كند بايد خوشحال باشيد و نشان بدهيد معناي شهيد بودن يعني چه. نماز جمعه­هايتان را هم فراموش نكنيد.

التماس دعا علي­اصغر عظيمي­منش