به نام خدا
سلام خدا بر حجت او امام مهدی(عج) و نایب بر حقش امام خمینی و سلام بر تمامی مومنانی که برای اسلام خدمت می کنند سلام خدا بر خانواده های شهدا و بر تمامی امت حزب الله که همیشه برای پیشبرد دین مقدس اسلام پیشقدم هستند. خدایا تو را شکر می کنم که مرا از سربازان امام زمان قرار دادی تا به جبهه حق علیه باطل بیایم و در راه دین و عقیده ام جهاد کنم.
خدایا تو خودت می دانی که فقط به خاطر تو و رضای تو به جبهه آمدم و امیدوارم که از گناهان کثیر من بگذری.
از شما امت اسلام می خواهم که گوش به فرمان رهبر عظیم الشان امام خمینی و آیت الله منتظری باشید نگذارید که اجانب و اجنبی پرستان شرق و غرب به اهداف شوم خودشان برسند.
و از شما امت شهید پرور می خواهم که همیشه در نماز جمعه ها شرکت کنید و رهرو راه حسین باشید برادرانی که دست اندر کار مسائل سیاسی انقلاب اسلامی هستند به شما عرض می شود قدر امام را داشته باشید و همیشه در مسائل کشور به این امت کمک کنید.
برادران مبادا خدای ناکرده مسائل جزیی و کوچک دنیا برای ما عمده شود و ما را از اسلام و انقلاب باز دارد.
چند سخن با پدر و مادر عزیزم:
پدر، مادر، خواهران، برادران، و آشنایان اگر از من بدی دیدید تقاضا می کنم به بزرگی خودتان مرا حلال کنید.
پدر و مادر عزیزم اگر خبر شهادت مرا به شما دادند ناراحت نشوید فقط صبور باشید و از شما برادران عزیز می خواهم به سوی جبهه جنگ بروید تا ان شاءالله به امید خدا کربلای حسینی را به زودی زود فتح کنیم به امید آن که کفر از روی زمین برچیده شود و حق بر تمام زمین حکمفرما شود و به امید آن روز که مهدی صاحب الزمان بر تمام زمین حاکم شود و در آخر از تمام آَشنایان حلالیت می طلبم وسلام
علی احمدی
۲۱/۶/۶۴

بسمه تعالی
به الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام درود بر مهدی (عج) و نائب برحقش امام خمینی و با سلام و درود بر تمامی خانواده شهداءِ جنگ تحمیلی و با سلام بر تمامی رزمندگان من می خواستم چند کلمه به عنوان وصیت نامه گفته باشم اول از شما پدر و مادر عزیزم می خواهم که مرا حلال کنید چون آن طور که شما شایسته خدمت بودید نتوانستم به شما خدکت کنم امیدوارم مرا ببخشید و برایم دعا کنید دوم اینکه پدر و مادر عزیزم اگر خبر شهادت مرا به شما دادند ناراحت نشوید خدا را شکر کنید که هدیه ای که به شما داده بود از شما گرفت و ان شاءالله اجر شما را در آخرت خواهید گرفت یک چیز دیگر از شما امت حزب الله می خواهم که هیچ موقع این امام عزیز را تنها نگذارید و همیشه یار و یاور این پیر جماران باشید من دیگر چیزی برای گفتن ندارم فقط این را هم بگویم که اگر ان شاءالله لیاقت شهادت در راه خدا را پیدا کردم راضی ندارم کسی که مخالف انقلاب است در مراسم من شرکت کند و سلام
در پایان از تمام دوستانم حلالیت می طلبم.
و سلام
علی احمدی
جمعه ۲۸/۹/۶۵

بسمه تعالی
اینجانب علی احمدی متولد ۱۳۴۷ اعزامی از بسیج قم جمعی گردان رسول الله چنین آرزو می کنم که ان شاءالله خداوند شهادت ها در راه خودش قبول کند.
با سلام بر پدر و مادر و خواهر و برادر عزیزم.
من چیزی برای وصیت ندارم ولی چند کلمه ای با شما صحبت دارم. اول از شما امت شهیدپرور ایران می خواهم که همیشه یار و یاور این انقلاب و امام امت این پیر جماران باشند و از شما امت اسلام می خواهم که همیشه در هر چه پیشرفتی این انقلاب همه باهم دست به دست هم بدهند
با کشور اسلامی ایران از هر جهت خودکفا شود من چیزی برای گفتن ندارم فقط از امت اسلامی و شهید پرور ایران می خواهم که برای پیروزی رزمندگان اسلام و طول عمر امام دعا کنید.
چند تذکر به خانواده ام:
از شما پدر و مادر عزیزم می خواهم که مرا حلال کنید چون آن طور که باید و شاید نتوانستم به شما خدمت کنم و آن طور که باید مورد رضایت خداوند قرار گیرد نتوانستم به شما کمک کنم.
در ضمن در مورد مبالغ پولی که دارم از شما می خواهم که از پولهایم برای ختم شهادتم مصرف کنید. البته از شما می خواهم که زید خرج نکنید و باقی مانده پولهایم را برای خودتان بردارید در ضمن موتورم را هم بفروشید و پولهایش را برای کمک به مستضعفان کمک کنید دیگر عرض ندارم
وسلام
یک شنبه
۱۹/۱۲/۶۳
علی احمدی