بسمه تعالی
شهید علی ابراهیمی
فرزند: محمد حسین
متولد:۰۱/۰۱/۱۳۳۲
تحصیلات: ششم ابتدائی
شغل: کاسب
شهادت:۱۳۶۰
آدرس مزار: علی ابن جعفر ع قطعه۲ ردیف۷ شماره ۲

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب علی ابراهیمی دارای شناسنامه شماره ۱۸ علت اینکه تصمیم گرفتم به جبهه نبرد حق و باطل بروم بخاطر این بودکه اسلام عزیز را در خطر دیدم و برای دفاع از اسلام و قرآن همراه با برادران دیگرم به جبهه راه یافتیم و دیگر اینکه از همه برادران مسلمان تقاضا می کنم که خیلی دقیق باشند که از اسلام دین الهی منحرف نشوند و برای اینکه از دین اسلام منحرف نشوند باید به دستورات خدا و پیامبران عمل نمایند و پیروی از امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی و فرازهای امام تمام حواس ما باید به سخنان امام و عمل امام باشد.
هر کس مخالف حرف امام حرف زد مخالف اسلام است و مخالف تر آن است هر کسی که رد هر مقامی عهده دار مسئولیتی است باید این شخص اول خودش را ساخته باشد چون در اسلام گفته شده انسان باید اول خودش را بسازد تا بتواند بطور حقیقت در مسائل پیش برود و هر کس اول مسئله خودسازی در اسلام را انجام ندهد بداند که از مسئله اصلی حق منحرف می شود و از ملت قهرمان و شهید پرور ایران می خواهم که با تمام قوا و با تمام جان از روحانیت اصیل انقلاب اسلامی پشتیبانی کنند. اگر روحانیون نبودند الان از اسلام خبری نبود. اسلام را روحانیت تا به حال نگه داشته است. با کمک و هم یاری ملت همیشه در صدر این باشید کاری را انجام بدهید که خدا از شما راضی باشد کاری نکنید که خدا را ناراحت کنید.
و دیگر باید به پدر و مادرم بگویم از اینکه این اجازه را به من دادند که در راه اسلام و قرآن این جال ناقابل را فدای اسلام کنم اجر خوبی در پیش خدا دارند و این دنیا دنیائی نیست که بخواهیم زندگی کنیم در این دنیا خدا فقط ما را برای آزمایش فرستاده است که از این طوری باید رد بشویم که مورد رضایت خدا قرار بگیریم که در آن دنیا راحت باشیم و از پدر و مادر خود می خواهم کاری نکنند که دشمنان اسلام را تقویت کنند که با گریه ی شما، ان ها خوشحال می شوند و تقویت می شوند. جاء الحق و ذهق الباطل.

دفتر پشتیبانی انقلاب اسلامی عراق
به: بنیاد شهید انقلاب اسلامی عراق
از: دفتر پشتیبانی انقلاب اسلامی عراق
موضوع: برادران علی و عبدالله محمد حسین انقلاب
سلام علیکم
“احتراما” نظر به اعلام مجلس اعلی انقلاب اسلامی عراق طی نامه شماره ۶۰۰/ب به اطلاع می رساند که نامبردگان در سال ۱۹۸۱ میلادی در عراق به سبب ایرانی بودن دستگیر و زندانی گشته اند. لذا والدین آنها به نامهای زیر جهت رسیدگی لازم طبق ضوابط به بنیاد معرفی می گردند.
اسامی:
۱-محمدحسین عبدالرضا ابراهیمی متولد سال ۱۳۱۲ پدر
۲-محمد محمد حسین ابراهیمی متولد سال ۱۳۴۹ برادر
۳-زینب محمدحسین ابراهیمی متولد سال ۱۳۵۲ خواهر
با آرزوی توفیق الهی سرپرست دفتر پشتیبانی انقلاب اسلامی عراق
مسعود مینایی تهرانی