بسم الله الرحمن الرحيم        

                                          طلبه شهيد: عباس زرگری

حمد و سپاس حي منان را كه جان‌ها همه تحت اختيار او است. او كه بهترين امانت دهنده به بندگان است و بهترين زمان را براي تحويل امانت خويش انتخاب مي‌نمايد. او كه تعهد نموده تا حكومت زمين را از آن مستضعفين قرار دهد. او که منت نهاد. و صابران را يار خود پذيرفته است. ناظر و سميعي که دست خود را براي جزاي کافران، رزمندگان قرار داده؛ سريع الحسابي كه غفار الذنوب است؛ شديد العقابي كه نزد او است حسن ثواب. خير الفاتحين و ناصرين و حاكمين و رازقين كه متعهد رزق و روزي شهدا است؛ عالم الغيبي كه پيروزي را از آنِ مسلمين و صابرين قرار داد. ثناي ربي را گويم كه از جندش قرارم داد که جند است که غالب است و به خويش پيوندم داد که حزب او است مفلحون و مقررم داشت از اولياء خودش چرا كه خوف و ترس دردلشان نخواهد آمد.

به هيچ كس اجازه ندهيد تا اسلام را و حكومت جمهوري اسلامي‌را تضعيف نمايد و قاطعانه بر دهان ياوه گويان بكوبيد كه خداوند از اين امر راضي است.

در انتهاي مطالبم سخني چند با امت امام كه صابرانِ سخت كوشند و خداوند توسط شما و با شما ملت، غرب را به اسلام حقيقي دعوت مي‌نمايد.

اين دنيا و نيز اين جا كه هرلحظه امكان دارد عمرمان چراگاه شيطان شود، اين جا كه هر گروهي و شخصي راهي مي‌رود و راهش را فرض مي‌كند كه به سوي الله مي‌رود و برخي از مردم نيز اصلاً آخرتي را نپذيرفته‌اند تا چه رسد كه به كدام سوي بروند. اين دنيا بازاري بيش نيست؛ بعضي سود و برخي زيان مي‌بينند همچون كاروانسرايي است كه چند روزي در آن نيستيم و مسير ما به سوي الله است، حال بايد ديد كه در انتهاي مسير خداوند غفار مي‌پذيردمان يا خير؟ حقير معتقد است كه بايد زيبا ترين لباس را پوشيد تا پذيرفته شويم و آن لباس «اوصيكم بتقوي الله» است. اميدوارم كه همه بتوانيم اين لباس را بر تن خاكي بنماييم لباسي که براي لقاءالله و ملاقات با رسول اكرم -صلي‌الله‌عليه‌وآله- و فاطمه زهرا -سلام‌الله‌عليها- و ائمه اطهار -عليهم‌السلام- لازم داريم، لباس خون رنگ شهادت است كه اين لباس دري است از درهاي بهشت و اميدوارم نصيب همه شيعيان علي بن ابيطالب -عليه‌السلام- شود…«والسلام عليکم و رحمت الله»