سید علی اکبر احمدی
انما المومنون الذین امنوا بالله و رسوله ثم لم یرتابو و جاهدوا باموالهم و انفسهم فی سبیل الله اولئک هم الصادقون الذی خلق الموت و الحیاء لیبلوکم ایکم احسن عملاً
خدواندا تو را سپاس می گویم که مرا توفیق دادی که در راه دینت قدمی بردارم و از تو می خواهم که این قدمهایم را در راه خودت استوار بگردانی بارالها در این زمان که تمام ابر قدرتها و جنایتکاران جهان برای نابودی دین تو تلاش می کنند من ندای هل من ناصر رهبرم که برای دفاع از دین و دستورات تو بود لبیک گفتم و به خیل انصار دین تو پیوستم گرچه خیلی مانع رفتن من می شدند و می گفتند تو با چند بار به جبهه رفتن تکلیف را از خود برداشته ای.
اما نه تکلیف تمام شدنی نیست و انسان مسئولیت را از جانب خداوند متعال قبول کرده و همیشه در معرض آزمایش است. خوشا به حال کسانی که بتوانند در این دو روزه دنیا راه حق را بشناسند و در این راه کمال آنها نیز هست لحظه ای از پا ننشینند و مسئولیت خود را به نحو احسن به انجام رسانند و اینان همانند که در آزمایشات الهی سربلند و مفتخر هستند. پروردگارا تو را سپاس می گویم که در این زمان به ما رهبری لایق عطا کردی تا با رهبری او دین و آئین تو را به جهانیان بشناسانیم و زمینه ساز انقلاب حجه بر حق تو امام زمان (عج) شویم.
اما امام حسین ما روی به سوی حرم مطهر تو کرده ایم و تا حرم تو را در بغل نگیریم از پای نخواهیم نشست.
در خاتمه روی سخنم با دو گروه از مردم است. اول گروه مسلمانان و مومنان و حزب الله: ( ای عزیزان امروز روز امتحان است و روز یاری اسلام باید بکوشیم تا دین خدا را حفظ کنیم باید مواظب باشیم که دشمن بین ما تفرقه نیندازد و اکنون با دادن این همه شهید راه آنها نیمه کاره نماند.)
و گروه دوم منافقان و دنیا پرستان شما هم بدانید که روزی مرگ به سراغ شما خواهد آمد و آن روز باید دست از همه این خوشی های دروغین بکشید و بدانید که یک روزی باید جواب تمام این ستمکاری ها و ظلم های خود را بدهید ولی یک راه برای شما سراغ دارم آن راه توبه است که خداوند رحمان برای شما و همه بندگان گنهکار باز گذاشته است.
و اما تو ای مادر قهرمانم که پدرم هم بودی بدان که فرزندت در راه اسلام و قرآن قدم گذاشته است و اگر هم شهید شد تو بر خودت ببال که خدا هدیه ات را قبول کرده است و در مرگ استوار و مقاوم باش و خدا را فراموش نکن. و تو ای همسرم بکوش تا فرزندم را به خوبی تربیت کنی که در قبال این کارت نزد خداوند اجر عظیمی خواهی داشت و سفارشات مرا به او برسان و بگو همیشه آزاده و خداپرست باشد و حسین و مکتب حسین و راه حسین را به او بشناسان.
والسلام
سیدعلی اکبر احمدی
۵/۱۲/۶۴