نام : منصور
نام خانوادگي: حاصلي
تاريخ تولد: ۱۳۲۶
محل تولد: جهرم
وضعيت تاهل: متاهل
تعداد فرزندان: ۶
تحصيلات: نهضت
شغل: راننده
مسئوليت در جبهه:  راننده
تاريخ شهادت:  28/1/1367
محل شهادت: منطقه عملياتي والفجر ۸ – فاو

زندگينامه شهيد:

شهيد منصور حاصلي فرزند مهدي در سال ۱۳۲۶ در خضر خاوران از توابع استان فارس ديده به جهان گشود. كودكي و نوجواني خود را در زادگاه خويش گذراند اما با پاگذاشتن به سن جواني جهت پيدا كردن كسب و كار حلال ترك خانواده كرد و به شهر آمد. در همان دوران با همسر خود كه شوهر خود را از دست داده بود و دو دختر داشت ازدواج كرد.

ايشان در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۷ مرتبه از ناحيه جمعيت هلال احمر به جبهه هاي حق عليه باطل اعزام شدند كه در يكي از مراحل از ناحيه سر مجروح شدند اما با توجه به حساس بودن جنگ به مجروحيت توجهي نكردند و دوباره به جهبه اعزام شدند. و بالاخره در سال ۱۳۶۷ در ماه مبارك رمضان به آرزوي ديرينه خود كه شهادت در راه خدا بوده رسيدند و از دست سالار شهيدان شربت شهارت را نوشيدند.

خاطرات شهيد:

اما خاطره اي كه اينجانب به عنوان دختر خوانده ايشان مي توانم برايتان بگويم اين است كه در سرماي شديد زمستاني وقتي ايشان براي گرفتن سهميه نفت خود ساعتها در صف ايستاده بودند وقتي نوبت به ايشان مي رسد و نفت را تهيه مي كنند در راه برگشت به خانه زني را مي بيند كه تقاضاي نفت مي كنند ايشان با توجه به اينكه در خانه همسر و بچه هايش در سرما هستند با توكل به خدا سهميه نفت خود را به او مي بخشد همان طور كه عرض شد اينها نمونه كوچكي از گذشت و ايثار ايشان مي باشد.
راوي: دختر خوانده شهيد