:«بسم رب الشهداء و الصدیقین »
(ولا تقولوا لمن یقتل فى سبیل الله اموات بل احیاءولکن لا تشعرون.) «بقره ۱۵۴»
به کسانیکه در راه خدا شهید مى‌شوند مرده نگویید آنها نمرده‌اند بلکه زنده هستند ولى شما این واقعیت را درک نمى کنید در قاموس شهادت واژه وحشت نیست.
با سلام و درود بر رسولان الهى به ویژه پیامبر ختمى مرتبت محمدبن عبدالله (ص) و جانشینان پاک و بر حق او ائمه معصومین سلام الله علیه و آخرین امام از خاندان پیامبر مهدى موعود عج الله تعالى فرجه الشریف که به راستى جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار مهدى است و با سلام و درود بر نائب بر حقش خمینى بت شکن این قلب تپنده اسلام و یاور مستضعفان که همچون بت شکنان الهى و با الهام از مکتب انسان ساز الهى بر مادیگرایان و مکاتب پوچ و بى محتواى دیگر که انسانها را در بند کشیده‌اند مى‌تازد و فریاد الهى سر مى دهد که اى انسان تو آزاد آفریده شده‌اى و باید آزادانه راه خویش را صحیح انتخاب کنى.
و با سلام و درود فراوان بر شهیدان گلگون کفن از هابیل تا به امروز و با سلام و درود بر رزمندگان مسلمان و کفر ستیز که باید در راه تحقق اسلام هیچ گاه از پاى ننشینند تا ظلم و استبداد را از گیتى بر کنند که به قول امامان تا ظلم هست مبارزه هست.
و با سلام و درود بر جوانان مکتب اسلام و حزب الله و مرگ و نفرت بر منافق و عدو الله وصیت نامه خود را شروع مى کنم.
اینجانب حسین غفارى فرزند غضنفر متولد ۱۳۳۹ تولد قم . اکنون که پس از چندى سعادت رفتن به جبهه را یافته‌ام خدا را شکر مى کنم که در زمانى هستم که چنین رهبرى زمام امور کشور بدست تواناى اوست. آرى برادران امروز که جمهورى اسلام بخاطر اشعار استقلال آزادى جمهورى اسلامى که ثمره هزاران شهید بخون خفته است دشمنان ما خود را خطر جدى دیده‌اند و با تمام امکانات در نابودى این انقلاب کمر همت بسته‌اند بر تمام اقشار ملت واجب است در هر جا که هستند ادامه راه شهیدان و پیرو خط امام که همان اسلام اصیل محمد (ص) و على است باشند و در راه احیاء علوم اسلامى از هیچ چیز وحشت نداشته باشند که مرگ از دیدگاه اسلام نابودى نیست بلکه دریچه‌اى است به عالم بقا (خلقتم الیقاد لا للفناء) .
به قول امام عزیزمان على (ع): (اکرم الموت القتل ) گرامى ترین مرگها کشته شدن در راه خدا است و سخنى چند با پدر و مادر عزیزم دارم که اگر نتوانستم در این مدت فرزند خوبى براى شما باشم امیدوارم مرا ببخشید و مرا حلالم کنید و از برادران و خواهران مى‌خواهم که با صبر و استقامت مادر را تسلى داده و لباس سیاه نپوشید تا با این کارتان بر منافقین کور دل بفهمانید که آرى اسلام خیلى بالاتر و عزیزتر از خون است. و مکتب تشیع پیوندى گسستنى با شهادت دارد. زیرا تمام ائمه ما شهید شده‌اند و ما که خاک کف آنها هم حساب نمى‌شویم.
و دیگر اینکه مقدارى کتاب که در خانه دارم حسن بخواند و بعد از تکمیل مسجد به مسجد تحویل دهید. از تمام دوستان و آشنایان مى خواهم که از بدیهاى من چشم بپوشند و مرا ببخشند.
و این را سفارش مؤکد مى کنم که کسانى که معتقد به ولایت فقیه نیستند حق ندارند در تشییع جنازه من شرکت کنند و از تمام ملت مى‌خواهم که به یکایک سخنان امام گوش فرا دهند و آنها را در زندگى خود پیاده کنند که سعادت دنیا و آخرت آنها را در بر دارد و از همه ملت مى خواهم که از روحانیت اصیل و مبارز پشتیبانى کنند که در غیر این صورت در پیشگاه خداوند روسیاه هستند
گر مرد رهى میان خون باید رفت
و زیان فتاده سرنگون باید رفت
تو پاى به راه درنه و هیچ مگوى
خود را بگویدت که چون باید رفت
به امید پیروزى اسلام و مسلمین بر کنار شدن کافرین و ایجاد کشور واحد جهانى اسلام به رهبرى امام خمینى و خواندن نماز جماعت به امامت امام خمینى در قدس عزیز.
شهادت علل تحرک توده ماست و شهید کسى است که رهرو مکتب اسلام و عاشق امام باشد.
«خدایا، خدایا ، تورا به جان مهدى تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار از عمرما بکاه و بر عمر او بیافزا »
«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته »
حسین غفارى